Известие

Collapse
No announcement yet.

Свирене - турбо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свирене - турбо?

    Появи се някакво свирене отпред и горе-долу в лявата част (абе приблизително пред шофьора). Започва да се чува, когато трябва да ми се включва турбото (~2200 оборота). Предположения какъв е проблемът и къде да го оправя? (и срещу колко пари )

  • #2
    Спукан маркуч м/у интекулера и тръбата която отива в маркуча към смукателния колектор. Пари 80ст. до лев за маркуча. Другия варянт е спукан интеркулер.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Keffo
      Спукан маркуч м/у интекулера и тръбата която отива в маркуча към смукателния колектор. Пари 80ст. до лев за маркуча. Другия варянт е спукан интеркулер.
      Може да свири и самото турбо, зависи какъв е звукът - ак се чува нещо като свистене на въздух, може да е квото казва Кефо, а иначе и мойто турбо свири, щото е износено.
      Кефо, маркуч за турбо няма за 1 лев, гаранция
      sigpic
      === 75 1.8 T '86 ===
      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

      Comment


      • #4
        обаче пък има термолента за около 5лв дето дяни поне 5000км - проверено
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Е то всички турбини си свирят независимо нови стари.Като се износи почва по-скоро да стърже но свиренето пак си остава.

          10см маркуч в магазин за маркучи маслоустойчив не е повече от лев два. В магазините за части въобще го няма тоя маркуч.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            6 бири и турбото да свири , тва му е фъна

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Keffo
              Е то всички турбини си свирят независимо нови стари.Като се износи почва по-скоро да стърже но свиренето пак си остава.

              10см маркуч в магазин за маркучи маслоустойчив не е повече от лев два. В магазините за части въобще го няма тоя маркуч.
              С тоя маркуч моеш само ракия да точиш Декстер е прав маркучите за турбо пътища не са обикновенни хвани се и прочети малко

              Относно проблема на колегата мога само да кажа че по интернет маркучи не сменят и неможе да се определи свири ли свисти ли и от каде идва шума ако има такъв Най-добре на някоя среща ела и ще го видиме

              А колега турбината почне ли да "стърже" както си написал нема да изкара повече от 2-3 давания на газ
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Относно маркуча... мен практиката ме учи.Вече 20'000 кара с такъв маркуч и няма никакъв проблем с него.

                Относно турбото ако ти се разкарва до Редута ела да чуеш как стърже това и как му хлопа оста с лопатките и как хвърля масълце, но за сега(да чукна на дърво ) няма проблеми.Като я надуя на таблото стрелката стига почти до червеното,но до там
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Keffo
                  Относно маркуча... мен практиката ме учи.Вече 20'000 кара с такъв маркуч и няма никакъв проблем с него.

                  Относно турбото ако ти се разкарва до Редута ела да чуеш как стърже това и как му хлопа оста с лопатките и как хвърля масълце, но за сега(да чукна на дърво ) няма проблеми.Като я надуя на таблото стрелката стига почти до червеното,но до там
                  ъхъ,и аз така-на изхода на компресорния охлюв наставих три парчета от маркуч различен диаметър,понеже тая турбина е по-малка,маркуча го купих от селскостопанската аптека,дотук съм минал над 12000км,няма ядове
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment

                  Working...
                  X